Sunday, June 26, 2011

Mereka Dunia Aku...

hehhe aku ne ada kuarga yang baik bangat...herm Abah & Emak adalah kekuatan kami lo..
xderk mereka xderklah kami..hehehehhe....
herm aku ne anak ke-2 dr 5 org...
herm sulung = lelaki
dua = pompuan
tiga = lelaki
empat = lelaki
limo = lelaki..
hehehe..org kata bila pompun sorng dia ank emas lah apalah..
hehhe pada aku semuanya sama..dilyn pun sama kot...
huhu..tp aku ne kat rumah dah mcm pengganti emak lo..

tulah lumrah seorng perepmuan..mana kalo xtumpah kuah ke nasi..
yerklah nak tumpah kat nerk lagikan..hehhee
herm so ne lah mereka...


Abah (banja)+Mak(jawa)=Anak(Baja)
..hehehehe..


along. ais. ejat. amin.


..tu ha aku..


along. aku. ejat.amin. ais (mek gambo lo..)
heheh walaupun kami ne berperang selalu..
tapi dlm hati jauh sana....SAYANG lo....

Abd Samad Hamid + Rosnah Rajak
=
Mohd.Fakrul Syahman
Aimi Aqilah
Mohd Fakrul Farish
Aizat Syafiq
Amin Saufi 

No comments:

Post a Comment