Friday, June 17, 2011

Full Habis Jadual Kerja Bulan Ini..

hehe..pex sudah jadual bulan ne...tak ada yang rehat..kenapa yerk..??? jeng..jeng..3 minggu ne jerk sebok lo ngan project vietnam..hehe..kalo korng tngok design and lay out mereka..x cayanya...hahhaa..

beday adik amin 18june ne..mak lak 28 june..hari bapa katany bulan ne jugak...hahha..opss..kak mas kawen 26june ne lo...23june ne g cek gigi kat HSI..29june gi kl tuk archidex - sampai 3hb aku der kat kl..adoi....

palan nak belikan kiki tayar baru, nak masuk s'pore lagi, nak ker indon lagi...herm tax set masa lagi ne...
mengadap jerk com ne..sambil menyelam..hahahaa...

so korang kenalah plan jgn jadi mcm aku ne berterabu....apa yang penting semua DONE!!! :)
ok nti aku akk uplod keje aku tuk Thailand & Vietnam..nti korang kata aku tipu lo...:) bye..



1 comment: