Thursday, June 23, 2011

Apa Pendapat Anda Tentang Hal Ini???

huuhu salam semua, pg ne dpt berita good punya.. tpnak share pendapat lo...
herm, jika sidia dpat tmpat kerja yang jauh degn kita, apakah agaknya riaksi atau tindakan yang kita kena buat??
1. setuju
2. marah dan larng..
3. berbincang...
4. teruskanhala tuju masing2
5. sbg cabaran dan menerimanya..
6. ?????.........

agak2 korang semua yerk..mcm ner?? ada org kata bila jauh ne best. ada lak kata herm..xbest...
kalo pada aku, 70% mmglah x berapa setuju 30% tu setuju dan cuba pikirkan yang terbaik tuk berdua..
kalo kita buat mcm ne..50%-50% ...aku rasa ok kot. sbb rasa mcm setiap hari bercinta...lagi2 yang dah berumahtangga...walau apa pun pada tung aku ne. aku tak keah jika rezeki mu ada di sana..tp yang pasti, aku akan tetap tinggal di johor...cr rumah kat johor...ehehhee keje pun kena kat johor...kenapa johor???? 
SEBAB JOHOR NE KECIK JERK..XSEBOK SANGAT...PALING TERUK PUN HIGHWAY PASIR GUDANG JERK...:)



1 comment:

  1. if itu rezeki yg terbaik dan terbaik untuk hubungan korang ape salahnya...along pun berjauhan ngn lebih setahun dulu...tp bila dah kahwin berjauhan maybe its dugaan...bincang bebaik n make the perfect decision k...

    ReplyDelete