Monday, July 25, 2011

..PeNinGcArEbaRaNgNe..

Hare pertama
mekasih kat Didi & abg Edy And CelCom...Tmn MoLek...sbb temankan aku wat keje disana & bg pelepasan tuk kami buat kerja KaMe..heheh TGH makan  KFC..hahaha..Chicken Chop...hehe laps tu balik tgh dlm kol 3ptg makabah  ke kajang, ijat dia gorg ayam lagi..huuhuh sian GAS dah bis..guna dapur letrik, hahha kelakar..
Nasi x masak2..kanpelik...last org GAS dtg..2 jam hhuhu penat..

ptg sambung cr Barang tuk Rumah...:) dteman oleh QiQi & Watie..
huhu.. sikit2 tp xbis lagi lo :( , terimakasih kat Wate..sbb sude teman aku..2hr berturut..heheh.
Hr pertama Makan Di Angsana McD oo..Set GCB heheh.Medium tuk aKu and LarGe tu Wate...hehehe
mata rambang semua nak beli...

Hare kedua,
page duk uma kemas umah..dah berhari2 nak mandikan Qiqi..tapi apa aku buat??he ngerjakan si bob dan Gape .. tgh tu aku Goreng Kew tiaw + ayam goreng ...Hantar amin Ke kelas mandu Jam 2pm..huuhu..Cian adik aku..(xsehat) sambil tunggu dia..aku apa lagi curi peluang tuk cr barang yag perlu..huuh..niat di hati nak ker JUSCO..namun..xderk kawan call watie, hehhe Meh g CS..lama dah tak pe..huuh..Park kat Kota Rayer..jln kake..Ke Cs..terus g makan :) lapas tu apa lagi dong oDer...Wate makn Beef Stik..+ air Kiwe.. den lak..sup CenDawan..buakn diet.tp dah Kenyang..

apa aku beli tu rahsia hahaha..tp yg pasti aku 2hr bertungkus lumus buat rumah..hahaha
baut rumah???? herm jgn peduli...
keletihan yg amt sangt...tp berbaloi...
perk pun harap sebelum hari tiba semuanya selesai sudah..
amin..ok lets go baby...

1 comment:

  1. tq tu shafawatie mohd Noh..& Zaidi

    Tuk Adik aku yg masak Ayam Juger

    ReplyDelete